Philips znacznie poszerzył asortyment z kategorii oświetlenia komercyjnego. Dotyczy to również żarówek 2V i 24V. Będzie to ponad 220 jednostek.
Czemu ma służyć powiększenie oferty?
Lumileds (biznesowy dział Philipsa odpowiedzialny za oświetlenie) rozszerzył swoją ofertę oświetlenia komercyjnego Philips do ponad 220 jednostek SKU, w tym produktów 12- i 24-voltowych. Rozszerzył również linię żarówek komercyjnych Philips LongerLife. Tak duże portfolio produktowe komercyjnych lamp oświetleniowych ma pomóc sklepom w zwiększeniu sprzedaży oświetlenia. Przyczyni się również do zmniejszenia kosztów konserwacji oświetlenia w samochodach flotowych i u niezależnych użytkowników.
Rozszerzone oferty 12V i 24V
Seria komercyjnych lamp oświetleniowych Philips to jedne z najpopularniejszych w branży aplikacji oświetleniowych. Portfolio, w skład którego wchodzą żarówki halogenowe, halogenowe i żarowe z uszczelnionymi wiązkami światła oraz miniaturowe żarówki do zastosowań wewnątrz i na zewnątrz pojazdów, zawiera teraz 13 nowych produktów w grupie standardowych świateł przednich i standardowych miniatur.
Minimalizacja konserwacji dzięki Philips LongerLife
Żarówki Philips LongerLife, zaprojektowane w celu zapewnienia dłuższej żywotności, zmniejszają częstotliwość wymiany żarówek bez utraty mocy świetlnej. Linia Philips LongerLife obejmuje oświetlenie przednie oraz 16 nowych miniaturowych żarówek do najpopularniejszych zastosowań w branży automotive.
Aubry Baugh, kierownik ds. marketingu produktu, zauważa, że „Portfolio handlowe Philips LongerLife zostało zaprojektowane w celu zminimalizowania przestojów floty oraz pomocy sklepom w zwiększeniu sprzedaży oświetlenia i rozszerzenia ich działalności. Zaangażowanie Philipsa w dostarczanie rozwiązań oświetleniowych, spełnia potrzeby lekkich, średnich i ciężkich pojazdów użytkowych. Nasze produkty komercyjne zapewniają taką samą jakość OE i wydajność, jaką zapewniamy producentom samochodów na całym świecie.”